понедељак, 22. фебруар 2016.

Једно полугодиште је иза нас

Када сам први пут ушла у учионицу било ми је све непoзнато.Временом сам упознала много другара и учитељицу која је добра.Прво полугодиште ми је прошло брзо и било је лепо.Научила сам слова, да читам, сабирам, одузимам и још много тога .Имам добре другаре и учитељицу и због њих волим да идем у школу.
Милица Словић

Моји први кораци у школи су већ далеко иза мене.Упознала сам своју школу,много другова и учитељицу.Прва слова и математику сам већ савладала.Баш ми се свиђа што сам постала школарац.Волим да увећавам своје знање о свету око мене.Осећам се старије и одговорније.Сада могу  свом млађем брату да помажем у учењу,он треба да пође у школу.Научићу га да чита и рачуна до десет. Почело је друго  полугодиште,имам све више  и више обавеза,али се радујем јер волим да учим.
Теодора Грчић

Прво полугодиште је прошло. Оно што ми се највише допало је то што сам научио да читам и пишем.Први дан првог полугодишта било је упознавање учитељице. Кренуло је и упознавање са другарицама и другарима.Имали смо и прославу Нове године. Учитељица нас је водила у Сабор. Тамо смо гледали бајку "Снежана и седам патуљака". Онда смо се вратили кући. Учитељица је увек уз нас. Помаже нам око радова, учи нас и саветује. И тако, мало учења, мало игре, завршено је прво полугодиште.
 Михајло Илијев
Једва сам чекала да пођем у школу. Сваког дана сам гледала брата како учи и желела сам да и ја имам толико књига и свезака. Хтела сам да упознам пуно другара. Сећам се да смо првог школског дана сви били збуњени, али убрзо смо почели да се дружимо и уживамо у учењу са нашом учитељицом.Учитељица Тамара ми се свидела одмах и са њом није било тешко да учимо те тешке предмете. На сваком часу је било занимљиво, волела сам сваки предмет, али највише ми се свидела математика. Била је занимљива зато што смо учили сабирање и одузимање. Од свих активности мени се највише допало кад смо бојили тегле и када смо спремали новогодишњу приредбу.На тој приредби сви смо глумили по нешто и зато је било баш занимљиво. Сад је већ почело друго полугодиште и волела бих да буде лепше од првог и да имам бољи успех.  
Маја Илић
Први септембар.Дошао је дан мог поласка у школу.Упознао сам много другара.Тог дана сам упознао и најбољу учитељицу на свету. Сваки дан мог одласка у школу био је посебан.Сваког дана учитељица је мени и мојим другарима откривала неки нови свет. То је био свет препун слова и бројки.Свет препун песме,игре и дружења.Волим своју школу,другаре,а највише учитељицу. 

Андреј Пријовић

Крај првог полугодишта је и сви су срећни.Донела сам ђачку књижицу и сви ме љубе и честитају.Кажу наша лепотица и паметница ,бићеш наша уметница,лекарка  и банкарка.Сви редом су ми стављали новац у књижицу. Тај обичај ми се баш свиђа.Тата и мама кажу да тек сада постајем прави ђак.Да морам још више да се трудим и да ће знање долазити полако. У школи сам упознала пуно другара.Већ имам најбоље другарице,које су ми веома драге.Дружимо се после школе.Идемо на рођенданске прославе.  Учитељица се доста труди око нас.Учи нас лепом писању,рачунању и лепом понашању.Неваљале опомиње, а вредне хвали.Срећна је када види да смо нешто научили. Каже да је поносна на нас.Спремили смо представу и имали радионице са родитељима.Украсе које смо правили чуваћу као успомену. Сада поново крећемо са учењем.Неће бити лако, али уз помоћ учитељице и родитеља све ћемо научити.                                                                                         Eма Пејчић 

У првом полугодишту мени је било лепо у школи.Упознао сам нове другаре.Увек се радујем следећем дану школе.Моја учитељица је добра.Она свима помаже.Ми се сви лепо дружимо и слажемо.У почетку ми је било лепо,причали смо шта волимо.Рекао сам да волим диносаурусе.Волео сам кад смо заједно разговарали.Тада би се сви лепо дружили.
    
 Чедомир Марјановић  

Првог септембра сам кренула у први разред.Било је то ново искуство за мене.Упознала сам нове другаре и учитељицу Тамару.Учитељица нам је од првог дана помогла да се навикнемо на школу.Научили смо штампана слова, да пишемо и читамо.Из математике смо научили сабирање и одузимање до десет.Математика је тежак предмет, али смо уз помоћ учитељице успели да савладамо сваку препреку.Највише волим часове ликовне културе, јер нам тада учитељица показује разне технике и сваки час нам је као игра.Сви моји другари су добри и лепо се дружимо.Полако дан по дан и прошло је прво полугодиште.Захваљујући мојој учитељици брзо сам се навикла и заволела школу.Сада настављамо даље да учимо и да се трудимо да будемо добри ђаци.
Александра Василев

Првак сам. Пре школе нисам знао бројеве и писање. Научио сам штампана слова и бројеве. Сада могу да читам и пишем. Упознао сам нове другаре и учитељицу. Најбоље ми је било кад сам ишао на рекреативну. На рекреативној смо шетали на планини. Много смо се уморили на путу до Црног врха. У првом полугодишту смо пуно учили и лепо смо се дружили.
                                                                                                                                                                                                           Вукашин Красић
Кренула сам у школу у септембру.  Учитељица нам је дала чоколадице. Упознала сам много другара. Научила сам да читам. Као и другари и ја волим да се играм са другарима. Лепо ми је у школи. Научила сам много тога новог.

Тијана Комарица
Прошао је распуст и поново смо кренули у школу. Радујем се другом полугодишту , јер сам у септембру кренула у школу и доживела многе ствари. Упознавање учитељице и другара је било лепо и занимљиво. Учили смо и писали слова и бројеве, сваки дан је био све лепши и лепши. Многе ствари сам научила уз учитељицу и другаре, а то је само почетак ...
Јелена Живковић
Свој распуст  сам   провео  код  баке   у Лозници, где  сам  се играо  са  мојим другарима.  Причао сам  како  ми  је  у  Београду, у  школи  са  другарима  и  учитељицом.
Владан Васић
Прво полугодиште је било много лепо.Учитељица нам је све лепо објашњавала, математику, српски и друге занимљиве предмете. На физичком када неко падне, учитељица тада одмах дотрчи. Наша учитељица је јако добра и лепа. На музичком игра са нама. Не могу да заборавим наш први дан у школи, када нам је дала чоколадице са порукама и мале кутијице са сликом Мини и Мики. Тога дана упознала сам своју учитељицу, видела школу и стекла пуно нових другара.


                Марија Брчкало

1 коментар: