недеља, 22. мај 2016.

ШАНТИЋЕВИ ПЕСНИЦИ







Моја школа

Ја у школу идем
и добар сам ђак,
своју школу волим
срећан сам првак.
Моја школа пуна је ђака
као кошница пчела,
у њу иду деца мала,
а изађу зрела.
Ја моју школу волим,
учитељицу и другове моје,
поносан сам ђак школе своје.

Михајло Илијев I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица


Моја школа

У школу кад кренем ја,
Увек будем насмејан!
Волим моју школу,
А највише учитељицу моју.
Школа је моја пуна знања,
А пуна је и доброг васпитања.
Школа је највећи пријатељ наш,
учи те и спрема пуно да знаш.

Андреј Пријовић I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица

Моја школа
Сваки дан у школу ја крећем,
 и тамо моје другове срећем.

У њој се играм,
у њој се дружим
и много тога лепог научим.

Волим своју школу,
у њој све хоћу,
у њој све могу.

Милица Словић I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица

Моја школа

Моја школа је лепа и нова,
то је моја школа из снова.

У њој деца уче,
мало се помуче, па науче.

У њој има много ђака првак,
и ђака првака,
исто и другака.

Моја школа је најлепша,
тамо научимо много штошта



Тијана Комарица I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица


Моја школа

Моју школу волим ја, 
у њој учим цео дан. 
Тамо су моји другари сви. 
Ми смо у тој школи поносни, 
тамо се играмо и дружимо сви. 
Ту смо другари сви,
пријатељи смо прави ми.

Теодора Грчић I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица

Moja школа

Моја је школа сјајна
У школи све се зна. 
Математика је тајна, 
Писана бројевима. 

Моја је школа сјајна, 
Пуна смеха и сјаја, 
Кроз игру и грешке
Наука је трајна! 

Клупе нас муче, 
Слова нас уче 
А свет око нас 
Енглески гуче. 

Волим своју школу 
И другаре све
Учитељице моја 
Хвала за све. 


Јелена Живковић I-3, ОШ,,Алекса Шантић" Калуђерица




Нема коментара:

Постави коментар