четвртак, 18. фебруар 2016.

Да имам крила на распусту бих...

Да имам крила обишао бих цео свет.Летео бих високо до лепих плавих облака.Летео бих са разним птицама и видео разна чуда.Прво бих посетио баку и деку.А онда бих полетео толико висока, да би и највећи градови изгледали мали.Прелетео бих мора и океане и слетео код моје сестре Иване у Чикаго.Моја сестра тамо вози велики камион и ја бих желео да се возим са њом.Наредног дана бих поново полетео у ваздух и одлетео у далеку Аустралију.И тако бих посетио сваку земљу посебно.Из тог лепог сна пробудио ме је мамин глас.Будила ме је за школу, јер се распуст завршио.
Андреј Пријовић 

Почео је распуст.Мало ћемо да се одморимо од школе.Мама мора да ради па не можемо нигде да отпутујемо.Замишљам да имам крила као птица и да летим у разне крајеве.Напољу је хладно.Ја сам својим крилима одлетела на море и уживам на Сунцу .Када ми то досади замахнем крилима и већ сам на другом месту.Летим високо и разгледам прелепе шуме, реке и планине.Када ми се крила уморе ја долетим у своју собу и испричам мами шта сам све видела на свом путовању.

Александра Василев 

Да сам имао крила облетео бих земљину куглу. Желео бих да видим слонове. Желео бих да видим и како живе људи у другим државама. Летео бих, јер ме занима како птице гледају на нас из ваздуха. Летећи бих брже стигао где хоћу. Видео бих какве путање праве авиони на небу. Одлетео бих на врх планине, а онда бих се скијао. Прелетео бих мора и океане. Гледао бих какви бродови плове по њима. Да могу да летим избројао бих све континенте на земљи. Не бих користио аутобус као превозно средство.
Михајло Илијев 

Да имам крила одлетела бих код Анђеле, која живи у Торонту. Анђела би ми показала велике играонице, луна паркове и њену салу за фолклор. Ишле бисмо на Нијагарине водопаде. Анђела каже да су водопади прелепи. Када бисмо све обишле крилима бисмо одлетеле у мој Београд, Летеле бисмо изнад храма Светог Саве, Ташмајданског парка и Аде.

Ема Пејчић 

 Дошао је и тај дан, завршетак првог полугодишта првог разреда. Почео је распуст. Једва сам чекала да ме мама спакује да идем код баке у село. Да имам крила не бих се задржавала. Могла бих одмах да слетим у бакино двориште и да уживам са њом. Слетела бих на грану дрвета и одатле посматрала њену башту и коке. Да имам крила на распусту бих облетала свуда. Ишла бих са баком да хранимо домаће животиње, помагала бих јој око баште, а онда бих слетела за сто и јела њене прелепе колаче. Кад бих имала крила, не бих морала дуго да путујем колима кући, одмах бих села у мамино крило и полако се спремала за нове школске дане.
 Сара Велимировић

Нема коментара:

Постави коментар